Pięknie wykończony jacht do wygodnego żeglowania z rodziną i przyjaciółmi po jeziorach i morskich wodach przybrzeżnych. 6 miejsc do spania, pełna wysokość stania i naturalny teak w kokpicie. Falszkil z żeliwa o masie 530 kg wpływa pozytywnie na wysoki moment prostujący i duże bezpieczeństwo żeglugi w trudnych warunkach. Obrotowy miecz i ster ułatwiają dobijanie do brzegu. Bezawaryjny zaburtowy silnik Yamaha gwarantuje długą, bezproblemową eksploatację.
Jacht jest funkcjonalny i wygodny. S-850 Centaurus może być prowadzony nawet przez sternika bez uprawnień, gdyż długość kadłuba wynosi 7,48 m.

SPECYFIKACJA

Długość kadłuba 7,48 m
Długość całkowita 8,40 m
Długość KLW 7,00 m
Szerokość 2,78 m
Zanurzenie minimalne 0,55 m
Zanurzenie z opuszczonym mieczem 1,70 m
Masa jachtu 2500 kg
Masa miecza 100 kg
Masa balastu 530 kg
Wysokość masztu 9,00 m
Wysokość wnętrza 1,95 m
Silnik zaburtowy Yamaha 9,9 KM

POWIERZCHNIA ŻAGLI

Grot 17 m2
Genua 13 m2

 

WYPOSAŻENIE

Jacht ma wysoką kabinę z dużymi oknami, które wprowadzają do wnętrza sporo światła. Charakterystycznym elementem, który znamy z dużych jachtów o nowoczesnych liniach, jest duże okno na przedniej ścianie nadbudówki. Sternik siedzący na ławce w kokpicie może przez wnętrze kabiny i przednią szybę obserwować przestrzeń przed dziobem. Siedząc na podwyższonych oparciach w kokpicie można obserwować akwen ponad nadbudówką.

W kabinie jachtu znajdziemy łazienkę z umywalką i toaletą morską oraz kuchenkę. W dziobie jest klasyczna podwójna koja w kształcie trójkąta. Na rufie zaplanowano dość szeroką hundkoję. W mesie, po złożeniu stołu, zyskamy dwa dodatkowe miejsca noclegowe. Stół jest „przyklejony” do prawej burty. Dzięki temu wzdłuż kambuza usytuowanego po lewej stronie możemy bez przeszkód poruszać się po mesie i odwiedzać koję dziobową. Łatwy dostęp do zaburtowego silnika zapewni wyjście rufowe zaplanowane z lewej strony. W tej części kokpitu znajdziecie też dużą bakistę z ciekawą pokrywą podzieloną na dwie części. Chcąc schować jakiś drobiazg podnosimy tylko część siedziska. Jeśli chcemy wydobyć coś większego, wówczas uchylamy część siedziska, a następnie unosimy ją razem z oparciem. Na dziobie uwagę zwraca mały pomost, pod którym możemy zamontować wytyk do genakera.


KADŁUB:

  Kadłub w kolorze granatowym

  Falszkil żeliwny o masie 530 kg

  Miecz obrotowy sterowany z kokpitu


POKŁAD:

  Laminat kładziony ręcznie

  Luk kotwiczny z otworem odpływowym

  Relingi, kosz rufowy i dziobowy ze stali nierdzewnej

  4 knagi cumownicze

  8 stoperów fałów

  Stoper liny rolera

  Luk ewakuacyjny nad koją dziobową

  2 wentylatory grzybkowe

  Trap dziobowy

  Okna panoramiczne

  Drabinka ze stali nierdzewnej


KOKPIT:

  Kokpit samo odpływowy

  3 obszerne bakisty

  Obszerna komora silnikowa

  Naturalny teak na podłodze i siedzeniach w kokpicie

  Wszystkie liny wprowadzone do kokpitu

  4 kabestany

  Stojak do masztu

  Relingi

  Kieszenie i uchwyty na linki

  Otwierany luk w kabinie rufowej


WYPOSAŻENIE DODATKOWE:

  Dodatkowe gniazdo 220V

  Lodówka

  Prysznic w kokpicie

  Ogrzewanie Webasto

  TV 22’’(cyfrowa telewizja naziemna)

  Lazy jack

  Kompas


TAKIELUNEK:

  Maszt aluminiowy z jarzmem

  System kładzenia masztu

  Maszt przygotowany do genakera

  Bom aluminiowy z bloczkami

  Olinowanie 7/8

  Wanty i sztag

  Obciągacz bomu


WNĘTRZE:

  Zabudowa drewniana

  W części kuchennej 2 szafki i 3 szuflady

  Szafa na ubrania

  Dwupalnikowa kuchenka

  Kabina WC, toaleta morska

  Opuszczany stół w salonie

  Bakisty w kabinie 4 szt.

  Koja dziobowa oddzielona od mesy ścianką


INSTALACJA WODNA i ELEKTRYCZNA:

  Instalacja wodna z pompą ciśnieniową

  Wbudowane zbiorniki wodne

  Automatyczna pompa zęzowa

  Instalacja 12V w kabinie

  2 akumulatory żelowe 100Ah

  Oświetlenie LED w kabinie

  Oświetlenie nawigacyjne

  Tablica bezpieczników