Pięknie wykończony jacht do wygodnego żeglowania z rodziną i przyjaciółmi po jeziorach i morskich wodach przybrzeżnych. 6 miejsc do spania, pełna wysokość stania i naturalny teak w kokpicie. Falszkil z żeliwa o masie 530 kg wpływa pozytywnie na wysoki moment prostujący i duże bezpieczeństwo żeglugi w trudnych warunkach. Obrotowy miecz i ster ułatwiają dobijanie do brzegu. Bezawaryjny zaburtowy silnik Yamaha gwarantuje długą, bezproblemową eksploatację.
Jacht jest funkcjonalny i wygodny. S-850 Centaurus może być prowadzony nawet przez sternika bez uprawnień, gdyż długość kadłuba wynosi 7,48 m.
SPECYFIKACJA
WYPOSAŻENIE
Jacht ma wysoką kabinę z dużymi oknami, które wprowadzają do wnętrza sporo światła. Charakterystycznym elementem, który znamy z dużych jachtów o nowoczesnych liniach, jest duże okno na przedniej ścianie nadbudówki. Sternik siedzący na ławce w kokpicie może przez wnętrze kabiny i przednią szybę obserwować przestrzeń przed dziobem. Siedząc na podwyższonych oparciach w kokpicie można obserwować akwen ponad nadbudówką.
W kabinie jachtu znajdziemy łazienkę z umywalką i toaletą morską oraz kuchenkę. W dziobie jest klasyczna podwójna koja w kształcie trójkąta. Na rufie zaplanowano dość szeroką hundkoję. W mesie, po złożeniu stołu, zyskamy dwa dodatkowe miejsca noclegowe. Stół jest „przyklejony” do prawej burty. Dzięki temu wzdłuż kambuza usytuowanego po lewej stronie możemy bez przeszkód poruszać się po mesie i odwiedzać koję dziobową. Łatwy dostęp do zaburtowego silnika zapewni wyjście rufowe zaplanowane z lewej strony. W tej części kokpitu znajdziecie też dużą bakistę z ciekawą pokrywą podzieloną na dwie części. Chcąc schować jakiś drobiazg podnosimy tylko część siedziska. Jeśli chcemy wydobyć coś większego, wówczas uchylamy część siedziska, a następnie unosimy ją razem z oparciem. Na dziobie uwagę zwraca mały pomost, pod którym możemy zamontować wytyk do genakera.
KADŁUB:
Kadłub w kolorze granatowym
Falszkil żeliwny o masie 530 kg
Miecz obrotowy sterowany z kokpitu
POKŁAD:
Laminat kładziony ręcznie
Luk kotwiczny z otworem odpływowym
Relingi, kosz rufowy i dziobowy ze stali nierdzewnej
4 knagi cumownicze
8 stoperów fałów
Stoper liny rolera
Luk ewakuacyjny nad koją dziobową
2 wentylatory grzybkowe
Trap dziobowy
Okna panoramiczne
Drabinka ze stali nierdzewnej
KOKPIT:
Kokpit samo odpływowy
3 obszerne bakisty
Obszerna komora silnikowa
Naturalny teak na podłodze i siedzeniach w kokpicie
Wszystkie liny wprowadzone do kokpitu
4 kabestany
Stojak do masztu
Relingi
Kieszenie i uchwyty na linki
Otwierany luk w kabinie rufowej
WYPOSAŻENIE DODATKOWE:
Dodatkowe gniazdo 220V
Lodówka
Prysznic w kokpicie
Ogrzewanie Webasto
TV 22’’(cyfrowa telewizja naziemna)
Lazy jack
Kompas
TAKIELUNEK:
Maszt aluminiowy z jarzmem
System kładzenia masztu
Maszt przygotowany do genakera
Bom aluminiowy z bloczkami
Olinowanie 7/8
Wanty i sztag
Obciągacz bomu
WNĘTRZE:
Zabudowa drewniana
W części kuchennej 2 szafki i 3 szuflady
Szafa na ubrania
Dwupalnikowa kuchenka
Kabina WC, toaleta morska
Opuszczany stół w salonie
Bakisty w kabinie 4 szt.
Koja dziobowa oddzielona od mesy ścianką
INSTALACJA WODNA i ELEKTRYCZNA:
Instalacja wodna z pompą ciśnieniową
Wbudowane zbiorniki wodne
Automatyczna pompa zęzowa
Instalacja 12V w kabinie
2 akumulatory żelowe 100Ah
Oświetlenie LED w kabinie
Oświetlenie nawigacyjne
Tablica bezpieczników